Bersantai bersama penganalisis...

video

Penganalisis:
No komen~

2 comments:

KAWAN BAEK said...

dari dulu lagi aku da tau da si pelat ni xleh wat keje..
dulu lau korang nak tau maser jadi JMK aku selalu bergaduh ngan pompuan ni..keje x reti nak wat tp dalam meeting cakap mcm tau segala-galanya [tp syg pelat]
dulu lau korang nak tau, mama puan hajah zainab othman (pengetua KHAR) maser kami jadi JMK dan pompuan ni nak sgt bertanding jadi MPP, puan hajah terkejut sebab dia mmg tak layak..puan hajah da nasihatkan supaya dia tidak dibertanding tapi dia nak gak..dan dia nak letak jawatan JMK KHAR gak.. kami pon wat2 sedey tapi sebenarnye dalam hati..HoooReYY...
pastu dia hampir nak bertanding..selamat la borang dia hilang..tu kuasa ALLAH..mmg petunjuk sgt..pastu tahun ni pompuan ni bertanding..menang tipis..xper..mgkin rezeki dia ALLAH nak bg peluang...tpi peluang hanya peluang laa...pompuan ni mmg xley wat keje..
lau kat negara zimbabwe ni..da lamer kene tembak ngan senapang gajah..wei pompuan malu la sket..aku kenal la ko saper...

::wah aku teremosi plak..tp mmg di xlayak jadi MPP pon..bukan aku jeles..tp mmg da kenal dari JMK lagi..lau baca komen aku ni leh wat cerpen xpon wat jer novel bertajuk, lebih lidah bercakap dari wat keje::

Anonymous said...

relax..jadilah pengamal demokrasi kampus tulen..

Post a Comment