EKSKLUSIF : PUSAT ISLAM ANTARA DALANG PRO MAHASISWA UPSI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Salam ramadhan penuh barakah. Semoga segala amalan diterima dan diberkati ALLAH swt. Paparan ekslusif Politik UPSI kali ini lebih mengejutkan apabila penyiasat POLITIK UPSI telah bersama-sama dengan sekumpulan mahasiswi UPSI yang telah didoktrin di Universiti Malaya sebelum bulan Ramadhan. Walaupun hanya segelintir sahaja mahasiswi telah terpilih namun agen POLITIK UPSI telah berjaya terpilih menyertai program wajib tersebut sebelum bertanding dalam Pilihan Raya Kampus pada tahun ini.

Ini adalah wajib sebagai sumpah setia terhadap gerakan mereka. Penganalisis tidak menolak segala aktiviti kerohanian yang dijalankan namun terkilan kerana fahaman mereka adalah untuk meluaskan empayar parti politik yang menjadi penaja utama mereka semasa pilihan raya kampus. Pro mahasiswa, hati-hati kerana penganalisis semakin menghampiri anda semua.

Lebih mengejutkan, agen POLITIK UPSI menyatakan bahawa Pusat Islam UPSI juga terlibat secara langsung dalam melahirkan bakal pemimpin Pro Mahasiswa. Beberapa orang telah dikenal pasti yang mendalangi ideologi tidak sihat ini di UPSI. Penganalisis akan paparkan bukti-bukti untuk pihak universiti mengambil tindakan kepada pihak yang berkenaan. Nasihat penganalisis, sebagai seorang pegawai universiti dan berpendidikan agama, jangan meracuni pemikiran mahasiswa tetapi menasihati golongan ektremis ini untuk tidak menggunakan parti politik luar dalam pilihan raya kampus dan janganlah mempergunakan mahasiswa sebagai boneka parti politik anda. Pusat Islam UPSI anda dalam pemerhatian penganalisis! Lensa penganalisis sedang menjalankan tugas.

Penganalisis:
Hati-hati kepada semua. Agen Politik UPSI sedang menjalankan siasatan. Adakah Pro Mahasiswa masih menggunakan PMI UM untuk PRK kali ini? Adakah benar proksi ASPIRASI menerima wang daripada UMNO? HErmm..nantikan paparan ekslusif Politik UPSI... Selamat beramal~

1 comments:

Anonymous said...

Pusat Islam mohon nafikan.......atau memang benar?. Penganalisis politik teruskan siasatan.

Post a Comment