Pesta Kovokesyen Ke-11 Sidang 1 2009 : Sederhana tapi tetap MERIAH...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Bahang Pesta Konvokesyen kini terasa. Penganalisis berbangga kerana MPPUPSI mampu menghasilkan sebuah majlis keraian tahunan sesebuah universiti bagi menghargai penat lelah graduan UPSI yang telah menuntut di sini hampir 4 tahun.

Dengan tema, Pendidik Bitara UPSI Gemilang, MPPUPSI telah merangka pelbagai aktiviti yang menarik dan bermanfaat kepada mahasiswa-mahasiswi UPSI bermula 16 hingga 19 Mac 2009. Aktiviti-aktiviti yang disediakan adalah seperti Program merakyatkan seni anjuran JHEPA dengan kerjasama JKK Negeri Perak, berhibur bersama adik Wada dan Afiq dari Idola Kecil TV9, Bersantai bersama Kumpulan Now See Heart. Pengisian keagamaan juga disediakan sebagai santapan rohani mahasiswa seperti Forum Perdana Hal Ehwal Islam : Itukah Aku?

Penganalisis menyeru kepada warga UPSI untuk sama-sama menjayakan Pesta Konvo kali ini. Kepada MPPUPSI, teruskan perjuangan dalam penganjuran aktiviti-aktiviti sebegini pada masa akan datang.

Penganalisis : Penganalisis sedang ternanti-nanti keputusan Senat UPSI berkenaan Istiadat Konvokesyen Ke-11 Sidang kedua 2009.

0 comments:

Post a Comment