TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENGIRIM EMAIL

Assalamualaikum WBT dan salah sejahtera.

Nampaknya penganalisis mendapat banyak email daripada pengunjung setia dan peminat blog POLITIK UPSI. Penganalisis berasa terharu kerana ramai antara pengirim email tersebut mengucapkan terima kasih atas pendedahan eksklusif penganalisis dan kini kebanyakkan mereka tidak akan terpengaruh dengan tohmahan dan maklumat yang disampaikan oleh blog UPSIKINI. Rata-rata mengharapkan POLITIK UPSI bukan sahaja memberi informasi mengenai politik kampus tetapi menyalurkan segala maklumat terkini berkenaan hal ehwal pelajar dan hal ehwal akademik sebagai medium rujukan mereka.InsyaALLAH, penganalisis akan pertimbangkan permintaan tersebut.

Penganalisis meminta kepada semua pihak yang mempunyai sebarang maklumat atau pertanyaan, bolehlah terus email kepada penganalisis di alamat : politikupsi@yahoo.com

Penganlisis : Jika anda ingin menyampaikan maklumat, sila nyatakan sekali sumber anda memperolehi maklumat tersebut agar mudah untuk penganalisis menghubungi pihak berkenaan bagi mengetahui maklumat tersebut dengan lebih lanjut. Terima kasih kepada semua pengirim e-mail… Teruskan sokongan anda!!

0 comments:

Post a Comment